cARIERE

VREI SĂ FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRĂ?

Grupul de firme Top Vest se află în continuă transformare și dezvoltare, succesul nostru se bazează pe oameni de calitate, de aceea dacă vrei să faci parte dintr-o echipă în care valorile de bază sunt: profesionalism, cinste și corectitudine, poți trimite CV-ul și o scrisoare de intenție în care să precizezi postul dorit, pe adresa DirectorResurseUmane@topvest.ro sau prin formularul de mai jos. 

Te așteptăm!

Îți mulțumim că ești interesat de o carieră alături de noi și te vom contacta, dacă la rândul nostru, considerăm că poți fi viitorul nostru coleg.

APLICĂ AICI

    POSTURI

    MANAGER DEZVOLTARE AFACERE

    Obiectiv:

    • Angajarea pe postul de manager dezvoltare a unui om competent, ambițios și profesionist în vânzări cu atitudine pozitivă care împreună cu echipa existența ajute la implementarea sistemului Top Vest Logistic/PALLEX la clienții din județul; Brașov și dezvolte bussinesul pe termen mediu și lung.
    Cerințe candidatul ideal:
     
    • Experiență în vânzări servicii și/sau FMCG de minim 5 ani.
      Cunoștințe relevante despre piață județului Brașovbaza de date clienți.
    • Foarte bune abilități de comunicare și negociere.
    • Capacitate menținere și dezvoltare a parteneriatelor de afaceri pe termen lung atât cu clienții existenți cât și cu cei noi.
      Carnet de conducere catg. B.
    • Domiciliu stabil în municipiul Brașov.
    Descrierea jobului/Responsabilități:
     
    • Identificarea de noi oportunități de business precum și derularea celor existente.
    • Organizează și negociază parteneriatele.
    • Furnizează consultanță cu privire la strategia de business și cu privire la produsul TopVestLogistic/PALLEX.
    • Stabilește metodele concrete de deblocare, creare și dezvoltare a canalelor de vânzări pe zona alocată.
    • Face analize de piațăvânzare și evaluarea concurenței.
    • Efectuează prezentări pentru clienți și angajații acestora și trimite informări periodice asupra noutăților apărute în zona alocată.
    • Nu are subalterni.
    • Nu se fac deplasări în afară județului Brașov.

    MANAGER OPERAȚIUNI LOGISTICĂ

    Candidatul ideal:

    • Experiență de minim 2 ani în domeniul logistică/transport.
    • Experiență de minim 3 ani în managementul unei echipe.
    • Studii superioare.
    • Atestat coordonator transport auto.
    • Atitudine pozitivă, spirit de echipa, flexibilitate și perseverență.
    • Cunoștințe operare PC (pachet Office).
    • Bun organizator, cu aptitudini de comunicare și planificare a activității.

    Referințe:

    • Disponibilitate program prelungit 7:30-18.30.
    • Permis conducere categoria B.
    • Domiciliul stabil în Brașov.

    Descrierea postului:

    • Conduce o echipa de 7 subalterni (șoferi , motostivuitoristi , asistent operațiuni).
    • Organizează , controlează și eficientizează rutele de livrare – colectare și costurile aferente.
    • Planifică și urmărește fluxul de marfă, stocarile, activitatea de transport  a flotei proprii.
    • Urmărește respectarea procedurilor ( aprovizionare, emitere comenzi, livrare, distribuție, recepție, -neconformități) și indicatori de performanță.
    • Program L-V de la 7:30 – 18.30 nu se lucrează S,D și în zilele de sărbătoare legale.
    • Gestionează parcul auto.
    Beneficii:
    • Bonusuri corelate cu performanță.
    • Plata orelor suplimentare.
    • Tichete de masă.
    • Mașină, telefon.
    • Este retribuit separat pentru activitatea de  coordanator parc auto.
     

    ASISTENT OPERAȚIUNI LOGISTICĂ

    Cerințe:

    • Experiență minim 2 ani.
    • Cunoștiințe de operare în Excel, Word , Outlook.

    Aptitudini și abilități:

    • Capacitatea de a lucra îm condiții de sarcini multiple ce necesită prioritizare.
    • Abilitatea de a lucra în echipă , orientare către rezultate.
    • Persoană dinamică, organizată și cu spirit de inițiativă , capabilă să coordoneze și să gestioneze mai multe lucruri în acelaș timp.
    • Abilități în planificarea activității.
    • Abilități de analiză și sinteză.
    • Abilități în aplicarea și respectarea regulilor.

    Descrierea jobului/Responsabilități:

    • Realizarea sarcinilor și obiectivelor, conform reglementărilor legale și interne.
    • Capacitate de gestionare corectă a timpul de realizare a unei sarcini.
    • Introducere, prelucrare și coordonare comenzi online.
    • Pregătirea documentației și etichetare.

    Beneficii:

    • Salariul motivant.
    • Program un singur schimb de luni până vineri.
    • Bonusuri, tichete de masă.

    Contabilitate primară

    Candidatul ideal:

    • Studii medii/superioare în domeniul contabil.
    • Minim 3 ani experiență în domeniul financiar-contabil.
    • Foarte bune cunoștințe a legislației fiscale aflate în vigoare.
    • Să cunoască pachetul Ms Office.
    • Persoană ordonată, serioasă, atentă la detalii.
    • Disponibil imediat sau în cel mai scurt timp.

    Descrierea jobului:

    • Contabilizează facturile emise pentru clienții interni și externi.
    • Înregistrează încasările și plățile în lei și/sau valută conform extraselor de cont.
    • Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă.
    • Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor.
    • Înregistrează facturi de prestații de la furnizori interni și externi.
    • Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite (facturi interne, facturi externe, DVI și NIR).
    • Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile și verifică corelarea acestora.
    • Încadrează în mod corect documentele contabilizate pe venituri și cheltuieli.
    • Program de lucru L-V orar 9:00-13:00.

    STIVUITORIST

    Candidatul ideal:

    • Studii medii.
    • Autorizație ISCIR.

    Descrierea jobului:

    • Descărcarea camionului de trunk și transbordare paleți în autovehiculele TVL.
    • Verifică marfă fie paletata corespunzător.
    • Utilizează eficient utilajul în timpul manevrelor.
    • Manipulează marfă în condiții de siguranță.

    ȘOFER CATEGORIA B

    Candidatul ideal:

    • Studii medii.
    • Permis de conducere ctg. B.        
    • Minim 2 ani experiență, fără evenimente rutiere.

    Descrierea jobului:

    • Preia comenzile și merge la colectare la clientul indicat.
    • Transportarea în condiții de siguranță și livrarea mărfii la client.
    • Obține semnătură destinatarului pe CMR.
    • Descarcă marfă la client.
    • Program luni-vineri.

    ȘOFER CATEGORIA C

    Candidatul ideal:

    • Studii medii.
    • Permis auto categoria C.
    • Atestat transport marfă reprezintă un avantaj.
    • Seriozitate, dinamism.

    Descrierea jobului:

    • Livrare marfă paletizată.
    • Program de luni până vineri, un singur schimb.
    • Transport cu autocamion de 6,5 t fără deplasări în afară județului Brașov.
    • Gestionare documente diverse.


    Oferim:

    • Pachet salarial format din salariu fix , bonusuri și tichete de masă.